Kõrvaklapid Fiio FH19 must (6BA+ 2Dünaamilised hübriid)

Artikkel: FH19MUST EAN: 6953175741237 Karbis: 12 tk

Kõik FiiO tooted

Laos
486,00 KM-ta
592,92 KM-ga

Tooteinfo "FiiO FH19" Tipptasemel kõrvasisesed kõrvaklapid!

• 2 dünaamilist 6 BA 8 draiverit IEM-i
• push-pull topeltdünaamilised draiverid
• Custom Knowlesi täiustatud keskmise tasemega draiverid
• Titaan+7000 alumiiniumkonstruktsioon
• Poolavatud disain
• Kesksageduslik sälkfilter
• Neljasuunaline akustiline disain
• Patenteeritud S.Turbo disain, täiustatud bassipikendus, tugevam bass
• 3 vahetatavat helifiltrit, mis võimaldavad erinevaid kuulamiskogemusi
• Kõrge puhtusastmega monokristalliline hõbekaabel, 8 haru kokku 224 juhtmega
• Arendati koostöös Tokyo Onkyo Ltd-ga.
• audiofiilse kvaliteediga Rubyconi kilekondensaatorite ristmik
• Füüsiline läbilaskevõime, viimistletud sagedusjaotus
• Optimeeritud kandmisergonoomika
• Vahetatavad 3,5/4,4 mm pistikud

Lipulaeva heli
Kolm aastat tagasi toodi turule FH9, FIIO esimesed tipptasemel hübriidkõrvaklapid. Energilise dünaamika, laia kõlapinna ja meeldiva helikvaliteediga võtsid hi-fi kasutajad kogu maailmas selle entusiastlikult vastu.
See sai audiofiilide seas järk-järgult tuntuks kui „tasakaalustatud kõrvaklappide“ suurepärane näide ja ületas populaarsuse osas ootusi.
See on endiselt turul konkurentsivõimeline kõrvaklapp.
FIIO uus FIIO FH19 on märkimisväärne uuendus, mis sisaldab palju kasutajate tagasisidet.
See säilitab FH9 omanäolise heli ja esmaklassilise koostekvaliteedi ning on välja töötatud ka koostöös Tokyo Onkyo Ltd.-ga Jaapanis ja Knowlesiga USA-s.
Sellel on tõeliselt tipptasemel akustiline disain, rikkalikumad ja täidlasemad kesked ning jõulisem, kuid paindlikum bass.
Lisaks on sobivust ümber kujundatud ja optimeeritud lähtudes inimkõrva omadustest, et saaksite nautida lipulaeva tasemel mugavust.

Ülemine, veelgi täiustatud
Uus FIIO FH19 on varustatud kahe 13,7 mm dünaamilise draiveri ja kuue tasakaalustatud armatuuri draiveriga, mis sobivad lipulaevaga.
Bassi taasesitab täiesti uus push-pull topeltdünaamiline draiver, mis töötati välja koostöös Jaapanis Tokyo Onkyo Ltd.-ga.
Seda draiverit iseloomustab märkimisväärselt parem laiendus, ühtekuuluvus ja kiirus madalas sagedusalas.
Keskmisi ja kõrgeid sagedusi haldavad spetsiaalselt kohandatud, täiustatud Knowles Balanced Armature draiverid kesksageduse jaoks, saavutades suurema helienergia tiheduse rikkaliku ja õrna vokaali jaoks, mis on suurepäraselt musikaalne ilma detaile ohverdamata.
Kui koonused liiguvad edasi-tagasi, jääb kahe dünaamilise draiveri üldine liikumissuund tänu push-pull paigutusele ühtlaseks, tagades faaside järjepidevuse.
See kahekordistab tõhusalt liikumapanevat jõudu ja võimaldab membraanidel üksteist õhuga niisutada.
Selle tulemusel näitavad dünaamilised draiverid stabiilsemat liikumist ja summutavad pärast helisignaali lõppu kõik järelejäänud helid.
Võrreldes tüüpiliste dünaamiliste draiveritega vajavad suru-tõmbavad topeltdünaamilised draiverid soovitud helirõhutaseme saavutamiseks vaid poole väiksemat amplituudi.
Selle tulemuseks on väiksem koonuse kõrvalekalle, mis parandab märkimisväärselt lineaarse ajami jõudlust ja vähendab veelgi intermodulatsiooni moonutusi, võimaldades draiveriüksusel pakkuda puhtamat heli.

Kohandatud teadmistega täiustatud keskmise tasemega draiverid
FIIO FH19 kasutab kesk- ja kõrgsagedusseadmetena kuut Knowles Balanced-Armature draiverit. Vokaalse helikvaliteedi veelgi kõrgema taseme saavutamiseks on FIIO töötanud koos Knowlesiga, et arendada kohandatud tasakaalustatud armatuuridraiverit täiustatud kesksagedusega.
Lisades juhi tagumisse õõnsusse akustilised tuulutusavad, saab kesksagedusjuht tavaliste kesksageduslike draiveritega võrreldes rohkem helienergiat.
See toob kesksagedusdraivi eelised veelgi esile, mille tulemuseks on rikkalik ja sujuv vokaal, mis kõlab nii kaasahaarava ja realistlikuna, nagu seisaks laulja otse teie kõrval.

7000-seeria titaanist ja alumiiniumist konstruktsioon
FIIO FH19-l on lipulaevkõlari vääriline koostekvaliteet, millele aitab kaasa selle titaanist keskraam.
Selle luksuslik tunne ja ainulaadselt võluv titaanvärv annavad sellele esmaklassilise välimuse.
Kuna kõrvaklappide see osa, mida kõige rohkem puudutatakse, kaitseb puhtast titaanist metallist kronsteini jäikus ja korrosioonikindlus põhjalikult ülejäänud kõrvaklappide korpust ning muudab selle igapäevase kulumise ja kulumise suhtes vastupidavaks.
FIIO FH19 kasutab 7000. seeria alumiiniumi*, mis tagab tugeva ja vastupidava korpuse, vähendades samal ajal kõrvaklappide kaalu.
Tänu sellele alumiiniumile pakub FH19 mugavat kandmiskogemust isegi suurema hulga juhi ja keerukama akustilise disainiga.
* 7000-seeria alumiiniumisulamit kasutatakse laialdaselt lennuki kere, tiibade ja muude oluliste komponentide jaoks. Sellel on kõrge tugevus, jäikus ja korrosioonikindlus.

Väsimusevaba kuulamine, suur helilava Poolavatud disain
Poolavatud disain pälvis FIIO FH9, FH7S, FH5S ja FD5 puhul väga kiita.
Mudelil FH19 kasutatakse seda end tõestanud poolavatud disaini uuesti ja see on spetsiaalselt kohandatud kombineerima FIIO tasakaalustatud rõhulangetamise tehnoloogiaga esi- ja tagaõõnte jaoks – tulemuseks on loomulikum ja lõdvestunud heli laia kõlapinnaga.
See disain ühtlustab tõhusalt sisemist õhurõhku, kõrvaldades kuulmekile survetunde, mis aitab ka teie kuulmist kaitsta.
Nautige pikka kuulamist ilma väsimuseta.

Kesksageduslik väljalülitusfilter
FH19-l on palju erinevaid draivereid ja akustilise disaini põhimõtteid.
Üksikute osade teaduslik häälestamine nii, et need moodustaksid harmoonilise terviku, on kõrgetasemelise häälestuse olemus.
Selle saavutamiseks on FIIO arendusmeeskond välja töötanud FH19 hübriidkõrvaklappide jaoks spetsiaalse keskmise sagedusega lõikefiltri.
Edasised täiustatud kesksageduskatsed on näidanud, et FH19 kesksageduslõikefilter mitte ainult ei säilita BA draiverite kõrget eraldusvõimet ja selgust, vaid suurendab ka helirõhu taset kesksagedusalas.
See muudab vokaali tihedamaks ja täiuslikumaks, tagades samal ajal sujuva ülemineku dünaamilise draiveri ja BA draiveri vahel keskmistel sagedustel.
FH19 keskmise sagedusega piirfilter filtreerib tõhusalt välja kesksagedusala draiverite tekitatud kõrgsageduslikud 8 kHz piigid.
See vähendab kesksagedus- ja tweeteri draiverite tekitatava heli kattumist, välistades siblimise, tagades samal ajal kõrge helikvaliteeti.
Kesksageduslik väljalülitusfilter võib samuti edendada tasakaalustatud armatuuriüksuste ristmikku.

See tagab, et nendel draiveritel on tõeliselt sõltumatu sagedusvahemik ja puuduvad häired teiste draiverite töös, võimaldades tweeteritel oma täielikku potentsiaali täita.
FH19 kesksagedusliku väljalõikefiltri tööpõhimõte: kui helilaine sagedus on lähedane resonantskambri loomulikule sagedusele, tekitavad resonantskambri sisesein ja õhk vibratsioonilist hõõrdumist, mis muudab heli. teatud sagedusribade energia mehaaniliseks ja soojusenergiaks, kulutades seeläbi helienergiat ja saavutades heli neeldumisefekti.
Vastupidiselt on resonantsefekt õõnsuses nõrgem, kui helilaine sagedus on resonantskambri loomulikust sagedusest kaugel, mistõttu heli neeldumine on väiksem.
See põhimõte on aluseks FH19 kesksagedusliku väljalõikefiltri tööle, mis reguleerib kesksagedusala draiverite tekitatavat heli ja saavutab füüsilise läbipääsuefekti.

Keskendumine väikestele detailidele, et saavutada suuri parandusi
Riputatud häälemähis Lipulaeva tasemel draiveri jõudluse saavutamiseks kasutab FIIO FH19 rippuvat häälemähist.
Selle konstruktsiooniga suunatakse häälepooli juhtmed otse koonuse all olevast keskmisest august, võimaldades neil vahes hõljuda.
See väldib tarbetut kontakti ja väldib täiendavat liimikoormust.
Võrreldes tavaliste membraanidega* tagab ujuva häälepooli disain membraani sujuva ja õrna liikumise, minimeerides muudest teguritest tulenevaid häireid ja kasutades täielikult ära diafragma loomupärase potentsiaali.
*Tavaliste diafragmide puhul kasutatakse sageli spetsiaalseid liime, et siduda häälepooli membraani pinnaga.
Kuid selline lähenemine mitte ainult ei suurenda membraani üldist kaalu, vaid võib põhjustada ka dünaamilist tasakaalustamatust juhi dünaamiliste liikumiste ajal.
Ebaühtlane lokaalne kaalujaotus võib põhjustada vibratsiooni ebaühtlust, muuta koonuse vastavust ja isegi tekitada moonutusi häälepooli kraapimise tõttu.
Lõppkokkuvõttes mõjutab see helidriveri üldist jõudlust.

Skalpellitaolise täpsusega Rubyconi audiofiilse kvaliteediga kilekondensaatorite ristmik
FH19 on varustatud samade ülitäpsete jaapani kilekondensaatoritega nagu FA19, mis pakuvad faaside sobitamisel erakordset täpsust ja on välja töötatud, pöörates erilist tähelepanu helikvaliteedile.
Kui tavaliste takistipõhiste ristlülituskomponentide täpsusviga on tavaliselt umbes 1%, saavutab FH19 muljetavaldavalt madala veamäära, 0,1%. Lisaks ei saavuta FH19 tavaliste keraamiliste kondensaatoritega võrreldes mitte ainult täpsemaid üleminekupunkte, vaid parandab tõhusalt ka eraldusvõimet kõrgsagedusalas ja annab üldiselt detailsema heli.

Akustiline neljasuunaline disain
"Kuigi põhidisain tuleneb FH9-st, siis FH19 tugineb ja ületab oma eelkäijat, värskendades bassi- ja kesksagedusdraivereid ning rakendades neid täpsemalt juhitavas neljasuunalises crossoveri disainis.
Madalsagedusalas kasutatakse spetsiaalseid push-pull topeltdünaamilisi draivereid ja madala sagedusega turbiini võimendustehnoloogiat kasutatakse füüsiliseks madalpääsfiltreerimiseks pingevaba, kuid loomuliku bassi jaoks.
Keskmiste sageduste jaoks tutvustab FH19 uuenduslikku "3+1 poolavatud" akustilist paigutust tasakaalustatud armatuuridega.
Seda täiendab äsja disainitud resonantsikamber, mis võimaldab kahte eraldi hallatavat keskmist ala, mille tulemuseks on rikkalikumad ja emotsionaalsemad keskpaigad.
Kõrgete sageduste puhul säilitab FH19 koaksiaalse disaini koos akustilise juhikuga, kuid sisaldab ka audiofiilse kvaliteediga Rubyconi kilekondensaatoreid.
See kombinatsioon võimaldab kõrget eraldusvõimet suurepärase kõrgsagedusreaktsiooniga."
FIIO IEM-i uurimis- ja arenduskeskuse peainsener.

Turbo laetud energia
Patenteeritud S.Turbo disain Inspireerituna supersportautode turbolaaduritest on FIIO arendusmeeskond loonud patenteeritud S.Turbo akustilise disaini.
See disain kasutab geniaalselt ära helilainete juhtimise omadusi ja parandab turbiinikujulise struktuuri kaudu bassi jõudlust.
Tulemuseks on sügav ja elav bass.
Lisaks filtreerib disain oskuslikult välja dünaamilise draiveri üleliigsed keskmised kuni kõrged sagedused, tagades sujuva ülemineku madalate ja keskmiste sageduste vahel kõrgetele.
Tulemuseks on võimas ja jõuline heli.
Patendinumber: ZL2018211416279

Vahetatavad helifiltrid
Nagu IEM-i lipulaevale kohane, on FH19-l kolm paari vahetatavaid helifiltreid.
Igal filtril on erinev sisemine sumbumine ja võrgutihedus, nii et saate kohandada heli vastavalt oma eelistustele: punane helifilter - võimendab madalaid sagedusi ja pakub võimsat ja muljetavaldavat bassi Must helifilter - tagab tasakaalustatud heli, mis on selge ja läbipaistev Roheline helifilter - Annab täpsed ja üksikasjalikud kõrged väärtused * Roheline filter on eelinstallitud.
Teised filtrid on kaasas kandekotis.

Tippklassi mugavus
Optimeeritud kandmise ergonoomika 10° kõrvatopsi kaldenurk Kasutaja tagasiside ja arvukate optimeerimiste põhjal on kõrvatopsi ja kandepinna vaheline nurk Y-telje suunas täpselt 10°, samas kui kõrvatopsi pikkus jääb muutumatuks.
See reguleerimine tähendab, et kõrvaklapid sobivad veelgi täpsemalt kuulmekäiku, mis parandab oluliselt nii kandmismugavust kui ka stabiilsust.
Lünkadeta, mugavalt istuv FH19 on täiesti uue, kolmemõõtmelisema tagumise süvendi disainiga.
Arvukad testid viisid arvukate ergonoomiliste optimeerimisteni, näiteks kõrvasõbralikud väljaulatuvad osad paksusega ca. 1,4 mm, mis tagavad kindla ja stabiilse sobivuse, minimeerides igasuguse soovimatu liikumise.
FH19 tagapaneeli uhiuuel disainil on inimkõrva voldile vastavas piirkonnas väike paksuse vähenemine – ligikaudu 1 mm.
See struktuurne disain vähendab oluliselt kõrvaklappide surve- ja kokkusurumise tunnet.
Koos suurepäraste korpuse materjalidega kaob FH19 teie kõrva, pakkudes esmaklassilist heli.

Puhas hõbe puhta heli jaoks
FH19 standardvarustuses on kõrge puhtusastmega puhtast hõbedast kaabel. Iga 8 ahelast koosneb 28 traadist, kokku 224 traadist.
Iga üksik juhe on isoleeritud emailiga ja kaabel on põimitud kiududeks.
Väliskate on valmistatud imporditud, läbipaistvast ja keskkonnasõbralikust TPU-st, mis suurendab kaabli läbipaistvust.
Lisaks takistab see materjal tõhusalt kaabli kollaseks muutumist pikaajalisel kasutamisel ja jäigaks muutumist madalatel temperatuuridel.
*Juhe on identne LC-RD Pro 2022-ga

Sirged, vahetatavad keerdlukuga helipistikud
Toetab 3,5/4,4 mm pistikuid ja sellel on pikendatud roostevabast terasest MMCX pistikud
* Patent vahetatavatele helipistikutele, mille on litsentsinud FABRILOUS.

Kuulake nii, nagu soovite
Kaasas 22 paari kõrvaotsi Nagu lipulaevmudelile kohane, on FH19-ga kaasas 22 paari erineva kuju ja suurusega kõrvaotsi*, et pakkuda teile mugavat kuulamiskogemust olenemata teie eelistustest.
Lisaks populaarsetele HS18 ja SpinFit kõrvaotsadele on komplektis ka uued silikoonist kõrvaotsad HS18.

Tehnilised andmed
Kõrvaklappide tüüp: dünaamiliste ja BA-liitmikega hübriid-kõrvamonitorid
Sageduskarakteristik: 8Hz-40kHz
Takistus: 16? @ 1kHz
Tundlikkus: 109dB/mW@1kHz
Kaabli tüüp: 8 haru kokku 224 juhtmega kõrge puhtusastmega puhtast hõbedast
Kaabli pikkus: umbes 1,2 m
Kõrvaklappide kaal: umbes 12 g (ilma kaablita)
Kõrvaklappide ühendus: laiendatud MMCX
Helipistik: sirge keerdlukuga pistik
3 paari HS20 silikoonist kõrvaotsikuid (S/M/L)
3 paari HS18 kõrvaotsikuid (S/M/L)
3 paari SpinFit kõrvaotsikuid (S/M/L)
2 paari vahtkummist kõrvaotsikuid (M)
3 paari bassikõrvaotsikuid (S/M/L)
3 paari tasakaalustatud kõrvaotsikuid (S/M/L) (eelpaigaldatud suurus M)
3 paari vokaalseid kõrvaotsi (S/M/L)
2 paari kahe äärikuga kõrvaotsikuid (M)
1x HB7 kandekott
1x puhastushari
1x MMCX kiirvabastus
1x magnetiline kaabliklamber
1 komplekt audiofiltreid punane/must/roheline
1x puhtast hõbedast kõrvaklappide kaabel vahetatava pistikuga 3. 5/4,4 mm
1x kiirjuhend




Transport

Omniva pakiautomaat3,5€

Tarnija transport4,8€

Väljastuspunkt0€