Tasumine ja Transport

TELLIMISEST

 

Tellida saab nii registreeritud kasutajana kui ka ilma registreerumata.

 

Ilma registreerumata-  kiirem ja lihtsaim viis. Valige toode ja lisage ostukorvi. Ostukorvis toodet ei pea ostma, aga samal ajal ei toimu ka toote broneeringut ehk ka teised tellijad võivad toodet tellida. Ostu vormistamiseks täitke kõik ostukorviga seonduvad tärniga tähistatud väljad, valige sobivad makse- ja kohaletoimetamise viisid. Kui tellimus on esitatud, jõuab Teie poolt sisestatud e-posti aadressile automaatne tellimuse kinnitus.

 

Kasutajaks registreerudes on võimalik osa saada sooduskampaaniatest, näha tellimuste ajalugu, salvestada ostukorve, lemmikute nimekirja. Registreeruda saab lingil Registreeru. Seal täita vajalikud tärniga märgitud väljad. Kui registreerumine õnnestub, tuleb Teie e-posti aadressile teade. Edasine tellimine toimub kõik nagu registreerumiseta tellimise puhul, ainult edaspidi pole vaja enam uuesti oma aadressi ega muid andmeid sisestada. Valige soovitud toode ja lisage ostukorvi ning valige sobivad maksmise- ja kohaletoimetamise viisid.

 

 

 

HINNAD JA TASUMINE

 

Kõikidel kaupadel on näha kas käbemaksuga või käibemaksuta hinnad. Euroopa Ühenduses riikidesisene kaupade liikumine (import-eksport) on tollivaba, seega täiendavaid maksusid ei lisandu. Pakkide tellimiseks väljapoole Euroopa Ühendust, tuleb arvestada võimalike kaasnevate tollimaksudega, mis tuleb kauba kättesaamisel tasuda sihtriigis. Kaupade hinnale lisandub kohaletoimetamise maksumus. Ostude eest tasumiseks saadetakse arve. NB!! Mamear jätab endale õiguse muuta toodete hindu neist eelnevalt informeerimata.

 

 

 

KAUBA TRANSPORT

 

Sõltuvalt valitud transpordiviisist lisandub transporditasu kauba summale tellimuse sooritamisel. Laos olemasolev kaup postitatakse kolme tööpäeva jooksul pärast kauba eest tasumist. Lõplik tarneaeg sõltub valitud transpordiviisist ning sihtriigist. Valida on võimalik järgmiste transpordiliikide vahel

 

Tasuta kohaletoimetamine - kui tellimuse kogusumma ületab lepingus määratud summa või kui tellimuse kogusumma on vähemalt 50€, toimetatakse ostetud kaubad Eesti piires tasuta kohale.

 

SmartPOSTi pakiautomaat – 3,50 eur.

 

Mugav ning lihtne kohaletoimetamise viis, pakk saabub Tellija poolt valitud SmartPOSTI pakiautomaati. Automaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes üle Eesti ja paki saabumisest teavitatakse Tellijat SMSi teel telefoninumbrile, mis sisestati tellimuse sooritamisel. Kui soovite osa ostusummast tasuda paki kättesaamisel SmartPOSTi pakiautomaadis, siis lisandub lunamakse menetlemise tasu 1,95 eur.

 

Eesti Posti pakiautomaat – 3,50 eur.

 

Mugav ning lihtne kohaletoimetamise viis, pakk saabub Tellija poolt valitud Eesti Posti pakiautomaat. Automaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes üle Eesti ja paki saabumisest teavitatakse Tellijat SMSi teel telefoninumbrile, mis sisestati tellimuse sooritamisel. Kui soovite osa ostusummast tasuda paki kättesaamisel Eesti Posti pakiautomaat, siis lisandub lunamakse menetlemise tasu 1,95 eur

 

Kuller koju kätte – 5,76 eur.

 

Paindlik teenus üle kogu Eesti. Tellijale helistatakse ette ja lepitakse kokku kättetoimetamiseks sobiv päev ning kellaajavahemik. Kuller toimetab kaupa ainult tööpäevadel 8.00-17.00

 

Kuller väljapoole Eestit – 19,80 eur

 

Toimetame kulleriga kauba kohale Soome Vabariigis, Lätis, Leedus. Hind kehtib alusega saadetistele. Väiksemate saadetiste hinnad võivad erineda ülaltoodud hinnast

 

 

 

TAGASTAMINE JA GARANTII

 

Tellijal on õigus tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada, kui need osutuvad mittesobivaks. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Mamear võib keelduda kaupa või pakendit tagasi võtmast, kui see on rikutud. Kui soovite toodet tagastada, saatke palun enne postitamist teavitus aadressile, kuhu palume märkida järgnev info: tellija nimi, arve number, tagastatava toote nimetus ning arveldusarve number, soovitavalt ka tagastuse põhjus.

 

Raha tagastatud kauba eest kantakse Teie arveldusarvele 7 päeva jooksul peale kauba meile tagasi jõudmist. Kauba saatekulu ja tagasisaatmise kulu tagastamisele ei kuulu.

 

 

 

PRIVAATSUS

 

Kõiki Tellija poolt Mamear-ile edastatud andmeid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks. Mamear kinnitab- kõiki Tellija poolt edastatud andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning need ei kuulu avadamiseks kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel.

 

 

 

KLIENDITEENINDUS

 

Kui Teil tekib täiendavaid küsimusi toodete või teenuste kohta, siis võtke ühendust:

 

Mamear AS klienditeenindus
Avatud E-R 9-17 (GMT +2)
Telefon: (+372) 6735530
E-mail: 
webitellimus@mamear.ee  (vastame 1 tööpäeva jooksul)

 

 

 

Võibolla huvitavad ka need tooted





Viimati vaadatud tooted